Plaça de la Vila 1, Cocentaina 03820, Alacant

96 559 00 51

castellano

OMIC - Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

  • Què és el SERVEI D’ASSESSORAMENT AL CONSUMIDOR?

És un servei d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots els veïns i veïnes de Cocentaina poden sol·licitar informació sobre la problemàtica que com a consumidors puga afectar-los. Aquest servei el presta l’Associació de Consum 2000, després de la firma d’un conveni amb l’Ajuntament. Aquesta associació de consumidors ajuda els consumidors i usuaris de Cocentaina a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l’assessorament i la recepció de reclamacions en temes de consum.
L’obertura d’aquest servei d’assessorament es va aprovar en novembre de 2013.

  • Quins serveis presta?

- Atenció personalitzada de consultes.

- Recepció, gestió i resolució de les queixes i reclamacions.

- Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions.

- Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum.

- Campanyes d’informació i d’assessorament als consumidors.

- Edició de material informatiu.

- Activitats educatives de sensibilització amb els col·legis.

  • Quan?

Cada dijous en horari de matí i vesprada

De 9:00 h a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h

Assessor Jurídic: Carlos García Sandoval

  • On?

Edifici Serveis Tècnics. Planta primera.
C. Sant Cristòfol, 6-8. Cocentaina

Compartir: